200 bin olmuş şimdi.
Motorsiklet Tavsiyesi - Yardım
23
●612
- 07-04-2022, 21:09:54Çok pahalanmış 15 e arkadaşım nmax almıştı şimdi 70 bin tl . 1.5 yılda gelen zamlarlaTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 21:10:48Tam olarak motosikletten beklentiniz nedir? Scooter mi istiyosunuz yoksa vitesli bir şeyler mi
- 07-04-2022, 21:25:58Tam olarak istedigim nmax yada pcx ama bayide yok. Bunlar olmayinca viteslide olabilir diye dusundumtarikozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 21:33:59illa 0 olsun takıntınız yoksa 2020-21 model pcx ve nmax 155 bakabilirsiniz, neredeyse 0 fiyatına yakın ama yapıcak bir şey yok. X-max 250 ve honda forza yı da inceleyebilirsiniz. Vitesli olarak pulsar ns200-rs200 modellirine bakabilir ya da biraz daha büyük motor isterseniz benim de sahip olduğum dominar 400 yada daha düşük cc olan d250 modellerine bakabilirsiniz. Bajaj bloğu ve parçaları sağlamdır kolay kolay kıramazsınız, anca aylarca yağsız bırakmanız lazım ki ona honda da yamaha da dayanmaz. Onun dışında tavsiyem çin e bulaşmayın. 2000 model japon 2022 model çin den iyidir. Motor al-sat ve tamir işleriyle uğraşıyorum başka sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
- 07-04-2022, 21:38:12Cok faydali oldu hocam. Pulsarda yokmus sanirim bayide . Yarin arayip soracagim genede. Olmadi 2.el alacagim fakat 0 fiyatindan fazla para vermekte koyuyor.tarikozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 21:43:08https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14644134/detaymehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu motor eğer bakımları iyi yapıldıysa emin olun 0 bajaj dan daha çok gider ve iyi durumdadır, baymoto ya da çetin motor da stok oluyor çoğu zaman. Çin almayacaksanız 0 ya da 2. el ama 0 dan daha pahalı şekilde almak yerine 2-3 sene eski modellerini tercih edebilirsiniz.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...92126566/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...08125873/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14360683/detay - 08-06-2022, 16:52:24Arkadaşlar ben de motor almayı düşünüyorum 30-40 arası bütçem. NS200 beğendim ama hiç anlamıyorum motordan. Anlayan biri varsa yazabilir mi? İlanları atsam bana fikir verseniz o fiyata alınır alınmaz şeklinde?