mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok faydali oldu hocam. Pulsarda yokmus sanirim bayide . Yarin arayip soracagim genede. Olmadi 2.el alacagim fakat 0 fiyatindan fazla para vermekte koyuyor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14644134/detay
bu motor eğer bakımları iyi yapıldıysa emin olun 0 bajaj dan daha çok gider ve iyi durumdadır, baymoto ya da çetin motor da stok oluyor çoğu zaman. Çin almayacaksanız 0 ya da 2. el ama 0 dan daha pahalı şekilde almak yerine 2-3 sene eski modellerini tercih edebilirsiniz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...92126566/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...08125873/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14360683/detay