r10 spam koruması nefes aldırmıyor
21
●984
- 07-04-2022, 20:07:12Sanırım bazı sol ipleri kötü yorumlanıyor.Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 20:19:57evet mecburen cgnat kullanıyorumNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 20:22:36Bende evde cgnat kullanıyorum ama hiç benzer problemle karşılaşmadımthe_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba kullandığınız tarayıcıda özel eklentiler olabilir mi headerleri değiştiren yada kısıtlayan? - 07-04-2022, 20:24:22chrome kullanıyorum adblock eklentisi var sadece, daha öncede kullanıyordum.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 20:24:58
[COLOR=var(--color-prettylights-syntax-string)]100.124, [/COLOR][COLOR=var(--color-prettylights-syntax-string)]100.125, [/COLOR] [COLOR=var(--color-prettylights-syntax-string)]100.126, [/COLOR] [COLOR=var(--color-prettylights-syntax-string)]100.127[/COLOR]
İle başlayan bir ip den modem ip alıyorsa ve R10'a geliyorsanız vay halinize - 07-04-2022, 20:25:42adblock eklentisinin headerlerde değişiklik yaptığını sanmıyorum ama tekrar olursa r10 için bir devre dışı bırakın isterseniz.the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
