@_cihatayan; çok geçmiş olsun. IPS ekranlarda hep oluyor ama dereceleri farklı olabiliyor. Benim sadece sağ altta biraz var rahatsız etmedi sinir etti ama sineye çektim. Sizin baya fazla varmış. Hepsiburadada sizinkinden de kötü durumda birisi servise yollamış ama servis sorun göremedik demiş o yüzden çok ümit bağlamayın.