Ön yargıyla girilen konulardan biri olacak muhtemelen ama ben Ramazan Ayının kahramanı analarımızı anmak istedim.
Uyanamadığımız yatağımızda öperek uyandıran, iftardan hemen sonra kalan bulaşığı yıkayıp gelip de gülen gözlerle sahurda ne yemek yapayım? diye soran annelerimiz için açtım bu konuyu. Aman ha yakınsanız ellerinden öpmeyi, imsak vakti onlara da dua etmeyi unutmayın dostlar. Emekleri de, bize olan sevgileri de çok
Hayırlı geceler 🙂🌿
Sahurda ne yemek yapayım? 😀
11
●350
- 03-04-2022, 01:29:17
- 03-04-2022, 01:39:12Elbette, öğün fark etmeksizinNymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım tez vakitte çözümlendirilen olaylar olurOnur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-04-2022, 01:45:56Bugün sahuru yaptım ama yarın yumurta haşlayıp yoğurt + baharat yaparak geçireceğim.
Hem ekonomik, hem hafif hem de doyurucu
orhansengun bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 03-04-2022, 02:15:27sahurun vazgeçilmezi yazılışı menemen okunuşu melemendir

bonus tavsiye : krep

