• 03-04-2022, 01:29:17
    #1
    Ön yargıyla girilen konulardan biri olacak muhtemelen ama ben Ramazan Ayı’nın kahramanı analarımızı anmak istedim.
    Uyanamadığımız yatağımızda öperek uyandıran, iftardan hemen sonra kalan bulaşığı yıkayıp gelip de gülen gözlerle “sahurda ne yemek yapayım?” diye soran annelerimiz için açtım bu konuyu. Aman ha yakınsanız ellerinden öpmeyi, imsak vakti onlara da dua etmeyi unutmayın dostlar. Emekleri de, bize olan sevgileri de çok…
    Hayırlı geceler 🙂🌿
  • 03-04-2022, 01:31:04
    #2
    fâni editör.
    Kahvaltı her zaman candır 👍
  • 03-04-2022, 01:31:47
    #3
    Annem olmadığından ve cennete gitme durumu olmadığından elimi öpme şansım yok. Fırsatını bulup değendirirdim ama olmadı
  • 03-04-2022, 01:38:44
    #4
    Protein ağırlıklı beslenirseniz acıkmazsınız hocam.
  • 03-04-2022, 01:39:12
    #5
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahvaltı her zaman candır 👍
    Elbette, öğün fark etmeksizin…
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annem olmadığından ve cennete gitme durumu olmadığından elimi öpme şansım yok. Fırsatını bulup değendirirdim ama olmadı
    Umarım tez vakitte çözümlendirilen olaylar olur…
  • 03-04-2022, 01:42:51
    #6
    man a man
  • 03-04-2022, 01:45:56
    #7
    Bugün sahuru yaptım ama yarın yumurta haşlayıp yoğurt + baharat yaparak geçireceğim.
    Hem ekonomik, hem hafif hem de doyurucu
    • orhansengun
    orhansengun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2022, 02:15:27
    #8
    sahurun vazgeçilmezi yazılışı menemen okunuşu melemendir

    bonus tavsiye : krep
  • 03-04-2022, 02:28:20
    #9
    bi soslu makarna güzel giderdi aslında