Ön yargıyla girilen konulardan biri olacak muhtemelen ama ben Ramazan Ayı’nın kahramanı analarımızı anmak istedim.
Uyanamadığımız yatağımızda öperek uyandıran, iftardan hemen sonra kalan bulaşığı yıkayıp gelip de gülen gözlerle “sahurda ne yemek yapayım?” diye soran annelerimiz için açtım bu konuyu. Aman ha yakınsanız ellerinden öpmeyi, imsak vakti onlara da dua etmeyi unutmayın dostlar. Emekleri de, bize olan sevgileri de çok…
Hayırlı geceler 🙂🌿