• 02-04-2022, 23:25:52
    #19
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , konu başlığına aldanmayın.

    Bugün öğrendiğim harika bir yurtdışında yaşama yöntemini sizinle paylaşmak istiyorum , yurtdışında yaşamak istiyorsanız artık iş bulmanıza ya da 50+ Yabancı kızlarla evlenmenize gerek yok, sadece paraya ihtiyacınız var . Belirlediğiniz bir ülkenin üniversitesine internetten kayıt oluyorsunuz ve üniversite yurduna da kayıt yaptırıyorsunuz yaklaşık olarak 5000-10.000€ arası vize başvurusunda “okumak İçin gidiyorum” diyip kalacağınızı yerin ikametgahını yurt olarak belirtiyorsunuz yüksek ihtimalle vize veriyorlar. İlk 2-4 yıl okuyun sonra size çalışma izni verirler orada okul bitirdiğiniz için belli bir süre çalıştığınız için size vatandaşlıkta verirler gül gibi yaşarsınız. Herkes ülkeden gitmek istiyordu alın size harika yöntem , şahsen çoğu kişi bunu biliyorlar ama Erasmus greencard kovalıyordur bu yöntem daha basit , 5-10 bin € verip Avrupa ülkesinde yaşıyor , çalışıyor ve vatandaşlık alıyorsunuz daha ne olsun.

    “Konuyu Aç” butonuna basmadan önce şunu söylemek istiyorum , arkadaşlar bende sizin gibi ülkemizi ve ülkemizin insanlarını çok seviyorum ama artık hiçbir şey eskisi gibi değil , bırakın gezip tozup anı biriktirmeyi artık asosyal gibi bile yaşayamıyoruz hiçbir türlü imkan yok , bir araba bir ev gibi temel ihtiyaçlarımız için ömrümüzü feda etmemiz lazım yıllardır iPhone 6 kullanıyordum daha yeni iPhone SE (2020) aldım , o da en ucuz iPhone diye alt tarafı telefon temel ihtiyaç bakın inanın iPhone 6 ya Twitter yüklenmiyordu spor salonuna girerken QR okutuluyor , benim telefon uygulamayı kaldırmıyor diye cama tıklatıyordum herkes bana bakıyordu imkan yok arkadaşlar alt tarafı telefon siz düşünün sosyal hayatta ne gibi sorunlar çektiğimizi . Bunun yanında aile sorunları toplumsal baskılar travmalar tonla şey var…
    o sadece o ülkeye GİDİŞ için gerekli olan para.
    öğrenci iken çalışmak yasak.
    4 yılı geçtim 1 yılda mezun olacaksın diyelim. o bir yıllık sürede ne yiyip içeceksin ?
    10bin de o bir yıl için gitti.
    etti 20bin euro
    tl ye vurduğunda 350000 tl para. varmı !!!! yok. o zaman
  • 02-04-2022, 23:26:50
    #20
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 saat fasa fiso, kuzenim öğrenci uber vs yapıyor
    haftalık 40-45 saate kadar çalıştığı oluyor. Okul , ev, kira,gıda vs masrafını karşılayıp kenara 1000 euro civarı para attığı oluyor

    öğrenci şekilde 2015 Octavia ve 2011 polosu var
    Hocam o is bir nevi risk ve sans isi sanirim. Verilen izin haricinde calistigin zaman yaptirimlari agir oluyor diye biliyorum. Herkes alamaz sanirim o riski.
  • 02-04-2022, 23:27:08
    #21
    Bu arada bu üniversiteler beleş falan değil siz nerden uydurdunuz böyle?
  • 02-04-2022, 23:28:42
    #22
    Yapma bunu yapma.İnsanların hayalleri ile oynama kardeşim.
  • 02-04-2022, 23:30:30
    #23
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sadece o ülkeye GİDİŞ için gerekli olan para.
    öğrenci iken çalışmak yasak.
    4 yılı geçtim 1 yılda mezun olacaksın diyelim. o bir yıllık sürede ne yiyip içeceksin ?
    10bin de o bir yıl için gitti.
    etti 20bin euro
    tl ye vurduğunda 350000 tl para. varmı !!!! yok. o zaman
    Hocam 6000€ ya hem okula hem 1 yıllık yurda kaydoldu , orada olduğu İçin anlaşma ile her yıl indirim uygulanıyor bu yıl 6000€ verdi diğer yıl 5000€ vericek sonra ki yılları bilmiyorum . Ayrıca ek paraya ihtiyacı yoktur diye düşünüyorum , yurtta su elektirik yemekler hepsi karşılanıyor zaten eğlenmeye gitmiyorsun okumaya diye gidiyorsun . Burada ki gibi yurt pencerelerinde alkış tutup protesto yapmıyorlar el bebek gül bebek krallar gibi yaşıyorlar
  • 02-04-2022, 23:32:56
    #24
    Fantomex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada bu üniversiteler beleş falan değil siz nerden uydurdunuz böyle?
    Hocam yanlış mı yazdım ? Yanlış mı anladınız ? Ben beleş mi dedim ??? Bedava her önüne geleni alıyorlar mı dedim ??? Bunun şartları var siciliniz temiz olucak sonra yurtdışında bir okula kaydolup daha sonra yurda kaydolucaksınız masraflar ortalama 5000-10.000€ arası (Okul+Yurt)
  • 02-04-2022, 23:35:44
    #25
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir okula kaydolup daha sonra yurda kaydolucaksınız
    işte bu kısım mantıklı gelmiyor hocam? "Amerika’da eğitim yıllık 30.000 Amerikan dolarıyken, İngiltere’de 20.000 GBP, Kanada’da 25.000 CAD ve Avustralya’da ise 25.000 AUD diyebiliriz. "
    Konuda 6000€ yazmıyor mu? Sizin kuzeniniz dünyanın en zeki öğrencilerinden biri de ondan %100 burslu mu okuyor? Okulların istediği SAT, GMAT, GRE, TOEFL sınavlarının ücretinden haberiniz var mı? 6000€'ya kayıt olduğu üniversite hangi üniversite, veya buna benzer hangi üniversiteler var?
  • 02-04-2022, 23:39:23
    #26
    KANADA göçmenliği araştırın amerikadan daha güzel olanakalrı olabilir ama tek sıkıntı soğuğu alaksa sopuğunu çekerim diyen zengin oluyormuş.
  • 02-04-2022, 23:40:35
    #27
    Fantomex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu kısım mantıklı gelmiyor hocam? "Amerika’da eğitim yıllık 30.000 Amerikan dolarıyken, İngiltere’de 20.000 GBP, Kanada’da 25.000 CAD ve Avustralya’da ise 25.000 AUD diyebiliriz. "
    Konuda 6000€ yazmıyor mu? Sizin kuzeniniz dünyanın en zeki öğrencilerinden biri de ondan %100 burslu mu okuyor? Okulların istediği SAT, GMAT, GRE, TOEFL sınavlarının ücretinden haberiniz var mı? 6000€'ya kayıt olduğu üniversite hangi üniversite, veya buna benzer hangi üniversiteler var?
    Polonya’da okuyor totelde 6000€ ya hem okula hem yurda kaydolmuş , bir web sitesi vardı yurtdışında ki okulların fiyatları yazıyordu Polonya’ya bakın