o sadece o ülkeye GİDİŞ için gerekli olan para.
öğrenci iken çalışmak yasak.
4 yılı geçtim 1 yılda mezun olacaksın diyelim. o bir yıllık sürede ne yiyip içeceksin ?
10bin de o bir yıl için gitti.
etti 20bin euro
tl ye vurduğunda 350000 tl para. varmı !!!! yok. o zaman
Hocam 6000 ya hem okula hem 1 yıllık yurda kaydoldu , orada olduğu İçin anlaşma ile her yıl indirim uygulanıyor bu yıl 6000 verdi diğer yıl 5000 vericek sonra ki yılları bilmiyorum . Ayrıca ek paraya ihtiyacı yoktur diye düşünüyorum , yurtta su elektirik yemekler hepsi karşılanıyor zaten eğlenmeye gitmiyorsun okumaya diye gidiyorsun . Burada ki gibi yurt pencerelerinde alkış tutup protesto yapmıyorlar el bebek gül bebek krallar gibi yaşıyorlar