• 02-04-2022, 23:15:42
    #1
    ——-
  • 02-04-2022, 23:12:39
    #2
    Daha basiti.
    Dil Okuluna kayıt olun
    5000€ değil 1000€ halledersiniz.
    • uof52
    uof52 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-04-2022, 23:13:02
    #3
    Taktik güzelmiş hocam ama tek eksik 10.000€
  • 02-04-2022, 23:14:47
    #4
    TASARIM AJANSI
    2-4 yıl demişsinizde çalışma izni verene kadar ne yapıcaz hocam
    Yurt dışında dediğiniz şekilde yaşayan bir müşterim var şu an çalışma izni olmadığı için r10 üzerinden ek işle yapmaya çalışıyor ve çok zor durumda, çalışma izni büyük sıkıntı malesef.
  • 02-04-2022, 23:15:08
    #5
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , konu başlığına aldanmayın.

    Bugün öğrendiğim harika bir yurtdışında yaşama yöntemini sizinle paylaşmak istiyorum , yurtdışında yaşamak istiyorsanız artık iş bulmanıza ya da 50+ Yabancı kızlarla evlenmenize gerek yok, sadece paraya ihtiyacınız var . Belirlediğiniz bir ülkenin üniversitesine internetten kayıt oluyorsunuz ve üniversite yurduna da kayıt yaptırıyorsunuz yaklaşık olarak 5000-10.000€ arası vize başvurusunda “okumak İçin gidiyorum” diyip kalacağınızı yerin ikametgahını yurt olarak belirtiyorsunuz yüksek ihtimalle vize veriyorlar. İlk 2-4 yıl okuyun sonra size çalışma izni verirler orada okul bitirdiğiniz için belli bir süre çalıştığınız için size vatandaşlıkta verirler gül gibi yaşarsınız. Herkes ülkeden gitmek istiyordu alın size harika yöntem , şahsen çoğu kişi bunu biliyorlar ama Erasmus greencard kovalıyordur bu yöntem daha basit , 5-10 bin € verip Avrupa ülkesinde yaşıyor , çalışıyor ve vatandaşlık alıyorsunuz daha ne olsun.

    “Konuyu Aç” butonuna basmadan önce şunu söylemek istiyorum , arkadaşlar bende sizin gibi ülkemizi ve ülkemizin insanlarını çok seviyorum ama artık hiçbir şey eskisi gibi değil , bırakın gezip tozup anı biriktirmeyi artık asosyal gibi bile yaşayamıyoruz hiçbir türlü imkan yok , bir araba bir ev gibi temel ihtiyaçlarımız için ömrümüzü feda etmemiz lazım yıllardır iPhone 6 kullanıyordum daha yeni iPhone SE (2020) aldım , o da en ucuz iPhone diye alt tarafı telefon temel ihtiyaç bakın inanın iPhone 6 ya Twitter yüklenmiyordu spor salonuna girerken QR okutuluyor , benim telefon uygulamayı kaldırmıyor diye cama tıklatıyordum herkes bana bakıyordu imkan yok arkadaşlar alt tarafı telefon siz düşünün sosyal hayatta ne gibi sorunlar çektiğimizi . Bunun yanında aile sorunları toplumsal baskılar travmalar tonla şey var…
    Bildigim kadari ile okurken calismak gibi bir iznimiz olmuyor hocam. Hafta da 20 saatlik bir izin var bu surede kazandiginiz para da hic bir ise yaramaz. 2 veya 4 yil okumaniz gerek giderler dolar uzerinden olacagi icin 2 veya 4 yillik gider bence 5 10 bin dolar dan cok daha fazla olacaktir. Yanlisim var ise duzeltin lutfen.
  • 02-04-2022, 23:15:28
    #6
    Okuma falan dil kurslarının sadece kayıt aşaması konuda belirttiğiniz miktarlarla eş değer. Eğer şirket vs. yoksa kendi başınıza 10.000€ ile ülkeden çıkış yapamazsınız.
    Ek olarak Tier 2 olmadığı sürece okurken çalışma izniniz oyk.
  • 02-04-2022, 23:15:37
    #7
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Bahsettiğiniz gibi olsaydı ABD'nin nüfusu çoktan 2 milyarı geçmişti.

  • 02-04-2022, 23:15:59
    #8
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taktik güzelmiş hocam ama tek eksik 10.000€
    10 bin € çok lüksü sen sabah simit yiyiyorsan yurdun yemekleriyle krallar gibi yaşarsın , 4000-5000€ de
  • 02-04-2022, 23:17:23
    #9
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-4 yıl demişsinizde çalışma izni verene kadar ne yapıcaz hocam
    Yurt dışında dediğiniz şekilde yaşayan bir müşterim var şu an çalışma izni olmadığı için r10 üzerinden ek işle yapmaya çalışıyor ve çok zor durumda, çalışma izni büyük sıkıntı malesef.
    Hocam belirttiğim süreyi okumak olarak düşünün 3-4 yıl okuyorsunuz sonra çalışma izni veriyorlar