2-4 yıl demişsinizde çalışma izni verene kadar ne yapıcaz hocam

Yurt dışında dediğiniz şekilde yaşayan bir müşterim var şu an çalışma izni olmadığı için r10 üzerinden ek işle yapmaya çalışıyor ve çok zor durumda, çalışma izni büyük sıkıntı malesef.
Hocam belirttiğim süreyi okumak olarak düşünün 3-4 yıl okuyorsunuz sonra çalışma izni veriyorlar