• 31-03-2022, 02:53:16
    #1
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    Türk Telekom internet ücretlerine %67 oranında dev zam yaptı.
    1 Nisan Cuma günü itibariyle yürürlükte.

    Haberin detayları: https://www.karekod.org/blog/interne...1-nisan-zammi/
  • 31-03-2022, 02:57:47
    #2
    Az bile bizim millete
  • 31-03-2022, 02:58:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olsun ben hep 50 liralık alıyorum derdimde 50 liralık birşey kalmamış
  • 31-03-2022, 03:00:02
    #4
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile bizim millete
    Arada biz de kaynıyoruz (:
  • 31-03-2022, 03:00:10
    #5
    bu sektördeyim Türk Telekomun belirlediği baz fiyattan satacak diğer markalarda 100 liranın altında ev interneti olmayacak, büyük ihtimalle dediğiniz gibi olacak, internet almayı düşünen arkadaşlar yarın kritik gün, damdan düşer gibi zam yaptılar maalesef.
  • 31-03-2022, 03:00:30
    #6
    yurt dışındanmı çekiyoruz biz interneti.bu ne zamalr anlamıyorum.
  • 31-03-2022, 03:02:03
    #7
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    ByEmirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsun ben hep 50 liralık alıyorum derdimde 50 liralık birşey kalmamış
    Geçen gün 1 paket karışık çerez alamadım. 50 liraya cidden bir şey kalmamış.

    "ya a benim canım geçen akşam meyve suyu istedi, alamadım ya.."
  • 31-03-2022, 03:03:52
    #8
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sektördeyim Türk Telekomun belirlediği baz fiyattan satacak diğer markalarda 100 liranın altında ev interneti olmayacak, büyük ihtimalle dediğiniz gibi olacak, internet almayı düşünen arkadaşlar yarın kritik gün, damdan düşer gibi zam yaptılar maalesef.
    "09.03.2022 tarihinde sessizce Tüm internet firmalarının Telekom Port maliyetlerine %70 zam yapıldı. Sözleşmesi biten her aboneyi ilgilendiren zamlara %10 ÖİV + %18KDV eklendiğinde internet artık lüks tüketim haline gelecek. İktidar enflasyon ateşine odun atmaya devam ediyor."


    diye bir twit okumuştum.
  • 31-03-2022, 03:08:20
    #9
    mentorperplexed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "09.03.2022 tarihinde sessizce Tüm internet firmalarının Telekom Port maliyetlerine %70 zam yapıldı. Sözleşmesi biten her aboneyi ilgilendiren zamlara %10 ÖİV + %18KDV eklendiğinde internet artık lüks tüketim haline gelecek. İktidar enflasyon ateşine odun atmaya devam ediyor."
    diye bir twit okumuştum.
    bizim tarafımıza geçen hafta geldi mail aynen port maliyetleri adı altında, tekel oldukları için maalesef fiyatları kendileri istedikleri şekilde belirliyor, büyük ihtimalle 1 Nisanda artış olacak.