"09.03.2022 tarihinde sessizce Tüm internet firmalarının Telekom Port maliyetlerine %70 zam yapıldı. Sözleşmesi biten her aboneyi ilgilendiren zamlara %10 ÖİV + %18KDV eklendiğinde internet artık lüks tüketim haline gelecek. İktidar enflasyon ateşine odun atmaya devam ediyor."
diye bir twit okumuştum.
bizim tarafımıza geçen hafta geldi mail aynen port maliyetleri adı altında, tekel oldukları için maalesef fiyatları kendileri istedikleri şekilde belirliyor, büyük ihtimalle 1 Nisanda artış olacak.