Bu koşullarda gelecekten beklentisi olan var mı?
Genç bir kardeşiniz olarak ülkenin durumundan, pahalılığından dolayı artık gelecekten hiç bir şey bekleyemiyorum. Ne zaman geleceğim için bir şeyler yapmayı planlasam artan fiyatlar, zorlaşan koşullardan dolayı umudum Kırılıyor. Günden güne eriyen ekonomimizde sanki boşa çabalıyorum gibi hissediyorum. Sizce bu normal mi? Sizde durumlar nasıl acaba?
Gelecekten bir beklentisi olan var mı?
16
●446
- 29-03-2022, 23:14:186 ay önce hayal ettiğim ev 4 sene ilerimdeydi.
Bugün bakıyorum aynı ev için bir 7 sene daha net bu şekilde yemeden içmeden biriktirmek gerekiyor.
6 ay önce Hayal ettiğim araba 1 yıl sonra benim olabilirdi. Bugün aynı arabaya bugünkü kur ve şartlarla 3 sene sonra elde edebilirim.
2 sene önce aldığım 2700 ₺ olan ekran kartı bugün 11.000 ₺ olarak letgoda ikinci el olarak satılık.
2020 Kasım'da 3700 ₺ aldığım televizyon bugün aynı magazada 9600 ₺.
Hayaller çok ama beklentiler malesef her gün azalıyor. Beklenti azaldıkça hayaller artmaya devam ediyor. Sanırım bu gidişle hayal olarak kalıcak.
