Anket Dolar yaz aylarında düşer mi artar mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 112
Dolar yaz aylarında düşer mi artar mı ?
Düşecek
%15,18 (17 Oy)
Artacak
%84,82 (95 Oy)
  • 25-03-2022, 22:31:17
    #10
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 18 den 14'e Reisin konuşmasıyla birden indi ya.
    11'e kadar düşmüştü o gece ama şunu demek istedi anladığım kadarıyla o yorumunda. Her türlü dolar yine yukarı da kalmayı başardı.
  • 25-03-2022, 22:32:34
    #11
    ✅WhatsApp: 0537 475 82 37
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 18 den 14'e Reisin konuşmasıyla birden indi ya.
    18 e bile isteye cikardilar, dolar 8 tl idi hatirlarsan, zaten cikacakti. Baktilar engelleyemeyecekler. Cok guzel bir plan yaptilar. 18 leri gordurup geri 13 e dusurduler. Aslinda dolar 8 den 13 e cikti ama 18 i gorup 13 e dustugu icin senin gibi iyi niyetli insanlara dolari dusurduklerini inandirdilar. Gercekte olan dolar %60 artti. Bu oyunlara gelmeyin hocam, azicik dusunun
  • 25-03-2022, 22:33:36
    #12
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11'e kadar düşmüştü o gece ama şunu demek istedi anladığım kadarıyla o yorumunda. Her türlü dolar yine yukarı da kalmayı başardı.
    ne olacak bizim bu ahvalimiz ..? Amerikanın bölünmesini beklicez sanırım.
  • 25-03-2022, 22:34:53
    #13
    SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 e bile isteye cikardilar, dolar 8 tl idi hatirlarsan, zaten cikacakti. Baktilar engelleyemeyecekler. Cok guzel bir plan yaptilar. 18 leri gordurup geri 13 e dusurduler. Aslinda dolar 8 den 13 e cikti ama 18 i gorup 13 e dustugu icin senin gibi iyi niyetli insanlara dolari dusurduklerini inandirdilar. Gercekte olan dolar %60 artti. Bu oyunlara gelmeyin hocam, azicik dusunun
    hocam haberim var onlardan merak etmeyin. bence ülkenin parasıyla dolar alıp sonra toplu sattılar. düşürmek isteseler birşeyler yapabilirler bence. özellikle seçim öncesi
  • 25-03-2022, 22:37:17
    #14
    Yazın çok fazla turist ve gurbetçi ülkeye döviz sokuyor, TL'ye çok bir değer kazandırmasa bile sabit bir seviyede tutmayı başarır.
  • 25-03-2022, 22:42:02
    #15
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olacak bizim bu ahvalimiz ..? Amerikanın bölünmesini beklicez sanırım.
    Kan döktükleri ve sömürüyle elde ettikleri dünyalarında onları geçmek nasıl olur bilmiyorum ama mantıklı olarak üretmekten başka çaremiz yok. Biz batı gibi olamayız.
  • 25-03-2022, 22:43:27
    #16
    Gold üye
    İki senedir yaz bitimiyle ralli başlıyor.
    Faiz arttırımlarına başlarlarsa bu sefer artmaz.
    Başka da seçenekleri yok zaten.
  • 25-03-2022, 23:02:43
    #17
    15 bandında uzun süre gider
  • 25-03-2022, 23:04:20
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    %001 lik bir ihtimal bile görebilsem inanıcam tüm yalanlara ama ne yazıkki yok. Ekonomi 101 bilgime dayanarak söylüyorum bunu...