serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11'e kadar düşmüştü o gece ama şunu demek istedi anladığım kadarıyla o yorumunda. Her türlü dolar yine yukarı da kalmayı başardı.
ne olacak bizim bu ahvalimiz ..? Amerikanın bölünmesini beklicez sanırım.