• 25-03-2022, 00:21:45
    #1
    Merhabalar,
    İnternette net bir bilgi bulamadığım için buraya yazıyorum.
    35 İsimsoyisim 001 tarzında mavi plaka plakalar ortalama ne kadara alınıyor bilgisi olan var mı?
  • 25-03-2022, 00:28:16
    #2
    20-30 bin ₺ senelik(şehirden şehire alıncak plakaya göre değişir)bu tür plakalarin bir olayi yok, hicbir lüks araçta göremezsiniz çok nadir vardır asıl olay normal plakaya isim yazdırmak, 35 ARM 35 - 35 HAN 35 Gibi plakalar daha iyi bence veyahut soyadiniz kısalıyorsa, bunun içinde emniyete trafik şubeye gidip talepte bulunabilirsiniz
  • 25-03-2022, 00:28:35
    #3
    güncel memur maaşı katsayısı x 10.000 + %18 KDV oranıyla hesaplanıyormuş.şehirden şehire ve yan rakamların türüne görede ekleniyor. resimde görüldüğü 16.16 gibi
  • 25-03-2022, 00:29:41
    #4
    hocam 6 ayda bir ödeniyordu ve 9000tl civarıydı tanıdık polisiniz var ise
  • 25-03-2022, 00:31:18
    #5
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20-30 bin ₺ senelik(şehirden şehire alıncak plakaya göre değişir)bu tür plakalarin bir olayi yok, hicbir lüks araçta göremezsiniz çok nadir vardır asıl olay normal plakaya isim yazdırmak, 35 ARM 35 - 35 HAN 35 Gibi plakalar daha iyi bence veyahut soyadiniz kısalıyorsa, bunun içinde emniyete trafik şubeye gidip talepte bulunabilirsiniz
    Araçta şuan EKR olarak var zaten hocam.
    ARM için sorduracağım ayrıca.
    Bu tarz birkaç kere ben plaka gördüm. Bi sormak istedim yine de.
  • 25-03-2022, 00:31:23
    #6
    Yıllık min 20-25k ama gerek yok bun yerine yaşadığınız il baş harfleriniz memleketiniz daha iyi oluyor ve masrafıda yok, sadece küçük bir kaç bağış Tsk veya başka kurumlara yapıp dekontu dosyanıza bırakıyorsunuz.
  • 25-03-2022, 00:50:15
    #7
    Genelde altın kaplama dişli kişilerin tercih ettiği plaka çeşidi.
  • 25-03-2022, 00:52:12
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık min 20-25k ama gerek yok bun yerine yaşadığınız il baş harfleriniz memleketiniz daha iyi oluyor ve masrafıda yok, sadece küçük bir kaç bağış Tsk veya başka kurumlara yapıp dekontu dosyanıza bırakıyorsunuz.
    Artık pek eskisi gibi küçük değil hocam.
  • 25-03-2022, 00:54:11
    #9
    waynee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık pek eskisi gibi küçük değil hocam.
    Hocam en fazla tek sefere mahsus 2-3k olsun her yıl 20-30₺ arası ödemekten iyidir Ama gerçi heryıl 30k sadece plakaya ödeyen insan bu masrafı düşünmez. Aslan besleyenin yemini düşünmediği gibi