Yıllık min 20-25k ama gerek yok bun yerine yaşadığınız il baş harfleriniz memleketiniz daha iyi oluyor ve masrafıda yok, sadece küçük bir kaç bağış Tsk veya başka kurumlara yapıp dekontu dosyanıza bırakıyorsunuz.
Artık pek eskisi gibi küçük değil hocam.