• 23-03-2022, 23:42:07
    #1
    Herkese hayırlı akşamlar.


    Eskiden açtığım konu: https://www.r10.net/sorum-var/292999...ar-var-mi.html
  • 23-03-2022, 23:43:56
    #2
  • 23-03-2022, 23:44:22
    #3
    maxigeyik mi diye gözüm aramadı değil geçmiş olsun en yakın doktora sonrada müslümansanız bi hacı hocaya okutturun kendinizi.
  • 23-03-2022, 23:44:28
    #4
    Uluslararası Uzay Konferansı Marsta Gerçekleşti. Alınan Kararla Seçilmiş Kişi Sizsiniz.
  • 23-03-2022, 23:46:23
    #5
    Ağam, keşke bu arkadaşa bir şey yedirip içirmeseydik
  • 23-03-2022, 23:46:39
    #6
    Saat gece 12’ye yaklaşıyor. Vakit tamam
  • 23-03-2022, 23:46:53
    #7
    Sakın yanlış anlamayın tamamen sizin iyiliğiniz için yazıyorum. Bir psikiyatriye görünmenizde fayda var.
  • 23-03-2022, 23:48:13
    #8
    Konu ciddi ise bizzat birinci derece yakınımın yaşadıkları, 15 gün kontrol altında kaldı bir daha görmedi böyle şeyler.

    https://www.acibadem.com.tr/ilgi-ala...olar-bozukluk/
  • 23-03-2022, 23:48:23
    #9
    Dostum izleniyormuşsun gibi geliyorsa burda sıkıntı başlıyor beynin gözünden göremediğin şeylerin sinyalini alıyor ve büyük ihtimal Cinler tarafından musallata uğramış olabilirsiniz dini inancınız varsa sağlam bir hocaya gidin ayrıyetende psikiyatriye de gidin ilk başta konuyu dalga sandım ama "izleniyorum" diyince mevzuyu anladım.