R10 AGAR İO OYNAR! #Millisporumuz
29
●1.066
- 23-03-2022, 00:01:32Aynen valla ya . Solo Türk Burdaysan , sohbet mi edecen o kadar yaklaşıyorsun ?

WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-03-2022, 00:02:22snn nick neydi hocam yanımdaki adama güvenemiyom ki kimdir necidirClasvery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2022, 00:03:40Clasvery neyse o R10 ClasveryMustafha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse başka zaman artık

