R10 üyeleri masaüstü arka planını paylaşıyor - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 üyeleri masaüstü arka planını paylaşıyor
46
●
2.490
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 üyeleri masaüstü arka planını paylaşıyor
1
2
3
4
5
6
22-03-2022, 23:44:49
#19
Misafir
ysozmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lamboyu wallpaper yapmak
bi kere mat siyah lamboyu wallpaper yapmıştım güzel duruyor gerçekten de.
Geçen sene (2021) istanbul'a geldiler @zedsly ekibi. Yıllardır takipçileriyim.
https://www.youtube.com/watch?v=DkaTD3hRM1Q
ysozmen
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
22-03-2022, 23:50:23
#20
Pole
Kurumsal Üye
Sanırım bi benim böyle karışık
22-03-2022, 23:56:39
#21
ysozmen
Pole adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanırım bi benim böyle karışık
marjinal
22-03-2022, 23:57:10
#22
webloggi
Ben düz siyah renk koymazsam içim rahat etmiyor
22-03-2022, 23:59:44
#23
EmreZeriX
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
23-03-2022, 00:04:34
#24
ysozmen
fullmanyak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben düz siyah renk koymazsam içim rahat etmiyor
Fazla mükemmelliyetçilik bunu gerektirir.
23-03-2022, 01:10:19
#25
socidev
23-03-2022, 01:12:20
#26
ysozmen
socidev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzelmiş. Bu nasıl ?
23-03-2022, 01:23:49
#27
BurakAlmaci
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler