Sonumuz kripton gibi olmasın sonra 😂
Zaten en sonunda ortadan ikiye cart diye ayıracağız dünyayı
Şunu görmek gerekiyor. Yeryüzünü bitirdik şimdi dünyanın dibine gözü diktik. İşin sonunda zaten dünyayı yok edeceğiz. Bunu görmek zor değil. Aslında düz düşünen varlıklarız. Elimdeki su bittiyse gidip damacanadan alırım. Damacana da bittiyse sipariş ederim. Orada da bittiyse artık doğadan almaya başlarım. Eee bu da biterse?
Bu videoda da bunu görmek gerekiyor. Bugün savaşlar dünyada çoğaldıysa bunun bir nedeni olmalı. Bir şeyler azalmaya başladı ki savaşlara alıştırılmaya başlatıldık. Biz muhtemelen görmeyiz ama dünyanın sonunu da yokluklara karşı verdiği yıkıcılık ile çözüm arayan insanlık bitirecektir. Bugün bilim bir merkeze bağlı üretiliyorsa orada bilim çokça geliştiği için değildir. Dünyadaki varlık o merkeze taşınıldığı için gelişiyor. İşte bu düşünceyi savunan kesimin aç gözlülüğü bu dünyayı yok edecektir. Ben değil, onlar vesile olacaktır. Çünkü durma gibi bir niyetleri yok. İnsanlık için bilim vardır. Oturduğum yeryüzünü yok etmek için değil.