• 20-03-2022, 14:46:21
    #1
    Yine bir Pazar ve yine Barış Özcan. Güzel bir bilgi. Televizyona yansıtıp izleyin.


    https://www.youtube.com/watch?v=0zyMQr-MJDA
  • 20-03-2022, 14:49:49
    #2
    Var olan şeyin daha derinini açmaya gerek yok; Mariana Çukuru
  • 20-03-2022, 14:51:52
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var olan şeyin daha derinini açmaya gerek yok; Mariana Çukuru
    Zevkine açmıyorlar zaten
  • 20-03-2022, 14:54:12
    #4
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevkine açmıyorlar zaten
    Gereksiz bir olay, tıklamadım bile
  • 20-03-2022, 14:59:54
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz bir olay, tıklamadım bile
    Tıklamadığınız belli oluyor zaten Rekorlar kitabına girmeye çalışmıyor adamlar, dünyanın çekirdeğinden 20 yıl boyunca tüm dünyaya yetecek kadar enerji çıkarmayı düşünüyorlar.
  • 20-03-2022, 15:01:54
    #6
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklamadığınız belli oluyor zaten Rekorlar kitabına girmeye çalışmıyor adamlar, dünyanın çekirdeğinden 20 yıl boyunca tüm dünyaya yetecek kadar enerji çıkarmayı düşünüyorlar.
    Helal olsun
  • 20-03-2022, 15:24:19
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var olan şeyin daha derinini açmaya gerek yok; Mariana Çukuru
    Hocam madem tıklamıyorsunuz bende bir güzellik yapayım dedim
    Bence videoyu izleyin derim. Güzel bilgiler var.

  • 20-03-2022, 15:28:18
    #8
    Sonumuz kripton gibi olmasın sonra 😂
  • 20-03-2022, 15:47:41
    #9
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonumuz kripton gibi olmasın sonra 😂
    Zaten en sonunda ortadan ikiye cart diye ayıracağız dünyayı

    Şunu görmek gerekiyor. Yeryüzünü bitirdik şimdi dünyanın dibine gözü diktik. İşin sonunda zaten dünyayı yok edeceğiz. Bunu görmek zor değil. Aslında düz düşünen varlıklarız. Elimdeki su bittiyse gidip damacanadan alırım. Damacana da bittiyse sipariş ederim. Orada da bittiyse artık doğadan almaya başlarım. Eee bu da biterse?

    Bu videoda da bunu görmek gerekiyor. Bugün savaşlar dünyada çoğaldıysa bunun bir nedeni olmalı. Bir şeyler azalmaya başladı ki savaşlara alıştırılmaya başlatıldık. Biz muhtemelen görmeyiz ama dünyanın sonunu da yokluklara karşı verdiği yıkıcılık ile çözüm arayan insanlık bitirecektir. Bugün bilim bir merkeze bağlı üretiliyorsa orada bilim çokça geliştiği için değildir. Dünyadaki varlık o merkeze taşınıldığı için gelişiyor. İşte bu düşünceyi savunan kesimin aç gözlülüğü bu dünyayı yok edecektir. Ben değil, onlar vesile olacaktır. Çünkü durma gibi bir niyetleri yok. İnsanlık için bilim vardır. Oturduğum yeryüzünü yok etmek için değil.