Bakan Nebati; Bu ülkede genç olmak..
15
●532
- 19-03-2022, 20:47:08Gerçekten halktan kopuk olduklarını mı zannediyorsunuz : )Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adamaların 100 tane danışmanı var herkes her şeyin farkında.
Fakat ekonomi iyi değil diyerek ekonomiyi düzeltemezsiniz. Pozitif bir ekonomi için pozitif tutum sergilemesi gerekiyor. Ülkenin %99'uda açlıktan ölse ekonomi önceki yıla göre daha iyi diyecekler başka şansları yok.
Aksini söylerseler hiç bir yatırımcı ülkeye gelmez. Kötüye giden bir ekonomi için kimse yatırım yapmaz.