Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halktan o kadar kopuklar ki gençlerin sosyal aktivite olmadan, hobi olmadan, hiçbir şey olmadan günü geçirebilme derdinde olduklarının farkında değiller. Resmen küfür eder gibi de böyle açıklama yapacak kadar ......
Gerçekten halktan kopuk olduklarını mı zannediyorsunuz : )
Bu adamaların 100 tane danışmanı var herkes her şeyin farkında.

Fakat ekonomi iyi değil diyerek ekonomiyi düzeltemezsiniz. Pozitif bir ekonomi için pozitif tutum sergilemesi gerekiyor. Ülkenin %99'uda açlıktan ölse ekonomi önceki yıla göre daha iyi diyecekler başka şansları yok.

Aksini söylerseler hiç bir yatırımcı ülkeye gelmez. Kötüye giden bir ekonomi için kimse yatırım yapmaz.