• 18-03-2022, 23:12:42
    #1
    Forumda bir kaç defa denk geldim forumda Agario oynayanlar zannedersem baya bir var.

    Ben 5-6 yıldır oynuyorum belki daha fazladır. Müptelası oldum diyebilirim. Bu 5-6 yıldır hep aynı kişileri oyunda görüyorum belli ki onlarda da bağımlılık yapmış neredeyse hepimizde kankiyiz. ffa da sürekli oynayan varsa beni görüyor olma ihtimali yüksektir. Bu oyunu severek oynayan herkese selam olsun

    ☪ ѕσℓσ тüяк ☪

  • 18-03-2022, 23:16:25
    #2
    Gördüm hocam sizi kulağınızı çınlattım özür olsun :/
  • 18-03-2022, 23:15:15
    #3
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüm hocam sizi kulağınızı çınlattım özür olsun :/
    bu oyunda kulak çok çınlar ya oyun diyip görmezden geleceğiz napalım
  • 18-03-2022, 23:16:20
    #4
    nickim SOSİSxxxxx
  • 18-03-2022, 23:18:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ciddi Olamazsın! 2016 dan beri bende oynuyordum. Son 1 yıldır bıraktım. Aşağıda bıraktım nick ile beraber oynamışlıgımız var. Hatta çok sadık bir arkadaşımdın. Cidden şuan şok oldum
    𝔊𝔥𝔬𝔰𝔱𝔩𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫

  • 18-03-2022, 23:20:51
    #6
    Mustafha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bir kaç defa denk geldim forumda Agario oynayanlar zannedersem baya bir var.

    Ben 5-6 yıldır oynuyorum belki daha fazladır. Müptelası oldum diyebilirim. Bu 5-6 yıldır hep aynı kişileri oyunda görüyorum belli ki onlarda da bağımlılık yapmış neredeyse hepimizde kankiyiz. ffa da sürekli oynayan varsa beni görüyor olma ihtimali yüksektir. Bu oyunu severek oynayan herkese selam olsun

    ☪ ѕσℓσ тüяк ☪

    Aaa o sen misin??? Bütün kötü sözlerimi geri aldım : )))
  • 18-03-2022, 23:23:24
    #7
    hocam skype gibi bir platformda toplanıp oynasak biz eskiden team speak ile oynardık ramazanda geliyor sahura kadar oynarız müsait olursanız..
  • 18-03-2022, 23:25:42
    #8
    Clasvery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi Olamazsın! 2016 dan beri bende oynuyordum. Son 1 yıldır bıraktım. Aşağıda bıraktım nick ile beraber oynamışlıgımız var. Hatta çok sadık bir arkadaşımdın. Cidden şuan şok oldum
    𝔊𝔥𝔬𝔰𝔱𝔩𝔞𝔫𝔡𝔦𝔫

    Hatırlar gibiyim daha çok oyundaki görsel ve nick uyumunu hatırlayabiliyorum ama uzun yıllardır oynayanları tanımak istiyorum açıkçası güzel kankilikler var oyunda
  • 18-03-2022, 23:27:15
    #9
    MasterCar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam skype gibi bir platformda toplanıp oynasak biz eskiden team speak ile oynardık ramazanda geliyor sahura kadar oynarız müsait olursanız..
    müsaitlik varda sen nick bırak buraya görürsek birbirimizi yem veririz )