Forumda bir kaç defa denk geldim forumda Agario oynayanlar zannedersem baya bir var.

Ben 5-6 yıldır oynuyorum belki daha fazladır. Müptelası oldum diyebilirim. Bu 5-6 yıldır hep aynı kişileri oyunda görüyorum belli ki onlarda da bağımlılık yapmış neredeyse hepimizde kankiyiz. ffa da sürekli oynayan varsa beni görüyor olma ihtimali yüksektir. Bu oyunu severek oynayan herkese selam olsun

☪ ѕσℓσ тüяк ☪