Merhaba Manisa'da bulunan arkadaşlardan varmı?
Askerde olan bir yakinimiz var bu konuda desteğinizi rica edecektim.
Manisa da bulunan arkadaşlardan rica
6
●156
- 18-03-2022, 19:39:06Yok hayır hocam. Askercell çıkarmak istedik ama olmadı. Bir imkanı olursa hat çıkarıp teslim etmek istiyoruz. Annesi ulaşmadi diye uzuluyormus arkadaşımızaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 19:54:43manisa komando tugayi batı kışla diye biliyorum hocam. Yardımcı olacak varsa sevinirizlevent2934 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 21:21:33Alaşehir de olsa komutanlardan rica eder hallederdikr10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle