• 18-03-2022, 19:34:15
    #1
    Merhaba Manisa'da bulunan arkadaşlardan varmı?
    Askerde olan bir yakinimiz var bu konuda desteğinizi rica edecektim.
  • 18-03-2022, 19:37:20
    #2
    Sanırım Evci yardımı.
  • 18-03-2022, 19:39:06
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Evci yardımı.
    Yok hayır hocam. Askercell çıkarmak istedik ama olmadı. Bir imkanı olursa hat çıkarıp teslim etmek istiyoruz. Annesi ulaşmadi diye uzuluyormus arkadaşımıza
  • 18-03-2022, 19:41:58
    #4
    Manisada nerede asker hocam
  • 18-03-2022, 19:43:56
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yardımcı olan çıkar umarım
  • 18-03-2022, 19:54:43
    #6
    levent2934 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manisada nerede asker hocam
    manisa komando tugayi batı kışla diye biliyorum hocam. Yardımcı olacak varsa seviniriz
  • 18-03-2022, 21:21:33
    #7
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    manisa komando tugayi batı kışla diye biliyorum hocam. Yardımcı olacak varsa seviniriz
    Alaşehir de olsa komutanlardan rica eder hallederdik