roket scooter uygulaması kullanan var mıydı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
roket scooter uygulaması kullanan var mıydı?
2
●
180
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
roket scooter uygulaması kullanan var mıydı?
16-03-2022, 10:53:20
#1
ErtanDogan
16-03-2022, 11:02:20
#2
Vucatron
Tutunamayanlar vakası
16-03-2022, 11:13:10
#3
ErtanDogan
Vucatron adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tutunamayanlar vakası
Sanırım gerçekten tutunamadılar ama bu şekilde çekip gitmeleri çok üzücü. Bilgilerimiz ne alemde acaba
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler