• 16-03-2022, 16:00:13
    #19
    Bunu değerlendirmek için iş yükünü bilmek gerekiyor

    Toplam kaç çeşit ürün satıyorlar ?
    Günlük ortalama kaç sipariş geliyor ?
    Günde ortalama kaç müşteri sorusu geliyor ?

    Bu soruların cevabı 10k ürün, 500 sipariş, 150 soru ise evet asgari ücret az,
    Ama cevap 30 ürün, 20 sipariş, 5 soru ise asgari ücret yeterlidir.
  • 16-03-2022, 17:23:53
    #20
    gunebak03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu ilana basvurmak istiyorum ancak asgari ucret verir diye dusunuyorum. Bu isi yapanlar ne kadar maas almakta acaba vede zor mudur?

    Is ilani su sekilde: Trendyol , n11, hepsibıurada vb.. platformlarında satış yapmaktayız. Buraları yönetecek ve ilave olarak Kendi web sitemiz ile amazonda ürün satmak istiyoruz. Buralarda az da olsa tecrübeli bir çalışma arkadaşı arıyoruz. Musteriler ürün özellikleri falan soracaktır vede Gelen siparilerin kargo makbuzları , Satılan ürünün fatura yazdırılması, geri dönen iadeler icin Çalışacak olan personelin Tam zamanlı olarak iş yerimizde Çalışmasını istiyoruz.
    Sen tuzu kurulara bakma kardeşim. Oturduğu yerden değmez yapma demek kolay. İşe girersin öğrenirsin yarın kendi firmanı kurarsın yahut bir sonraki cv'ni dolu dolu yazarsın. Burada elinde cips işi aşı hazırların o paraya ben kıpırdamam dik dur demesini saçmalık olarak değerlendiriyorum.
  • 16-03-2022, 18:25:16
    #21
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen tuzu kurulara bakma kardeşim. Oturduğu yerden değmez yapma demek kolay. İşe girersin öğrenirsin yarın kendi firmanı kurarsın yahut bir sonraki cv'ni dolu dolu yazarsın. Burada elinde cips işi aşı hazırların o paraya ben kıpırdamam dik dur demesini saçmalık olarak değerlendiriyorum.
    Ülkenin insanı bu şekilde düşündüğü müddetçe alın teri ve hakkını kimse doğru düzgün alamayacak. Ne kadar eğilirsen enseye şaplağı yersin sonra şaplak atmakla bile yetinmezler... Asgari ücret ile ne biriktirecek ki firma kursun, mal alsın anca karnını doyuracak... Bu işe girersen bir tecrübe edinebilirsin az çok başka bir işe girersen bile asgari ücretten bir tık fazla maaş verecekler. Sen girmezsen senin gibi binlerce işsiz var onlarda birini işe alırlar... Bir bakıma adamların alternatifi bol senin az...
  • 16-03-2022, 23:11:10
    #22
    Bazı dönemlerde maaşa bakmaksızın girip çalışmak gerek. Hatta hayvan gibi iş yükü olan yerde çalışmanız gerek, geceniz gündüzünüz olmasın parasını boşverin. Kendinizi hızlı bir şekilde geliştirin ve o sektörde uzman olduğunuz zaman konu artık para olur. Uzman olduğunuz zaman bu paraya çalışılır mı diye düşünmezsiniz, çalışmazsınız.