• 13-03-2022, 22:20:17
    #28
    Ben 6₺ veriyorum, tütüne devam 😁
  • 13-03-2022, 22:24:06
    #29
    Ya açıp durmayın şu başlıkları sizin haberiniz yok zama zam geldi.
  • 13-03-2022, 22:25:12
    #30
    vay be nereden nereye 2012'de askerdeyken içtiğim sigara 6TL olmuştu 10tl olsun içmeyiz bırakırız bu para verilir mi diyorduk.. Şimdi olmuş 25TL gene içiyoruz.
  • 13-03-2022, 22:26:46
    #31
    Bırakmak için güzel bir sebep. 3 hafta sonra Ramazan geliyor hiç denemediyseniz bir şansınızı deneyin bence en kötü 1 ay ara vermiş olursunuz. Bağımlılığınızı kontrol altına alın.
  • 13-03-2022, 22:56:39
    #32
    en son sigara içtiğimde paketi 7.5 TL idi winstonun
  • 14-03-2022, 03:49:12
    #33
    İçmeyin
  • 14-03-2022, 06:50:36
    #34
    Hazır sarılı tütün alıyorum oh mis gibi 7
  • 14-03-2022, 07:22:16
    #35
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elektronik aldım 1500 lira kârdayım kafa rahat ciğer rahat
    Peki yerini tutuyormu yoksa sigara ariyormusunuz
  • 14-03-2022, 08:47:19
    #36
    denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa bir zamdan etkilenmedim.
    Üretmeyen toplumlarda(Türkiye gibi) yapılan her zamdan etkilenirsiniz.Bazen direk bazen dolaylı olarak..

    Sigara alan adam ayni sigarayı almak için daha fazla para verecek.Daha fazla para verdiği için ürününe/hizmetini daha fazla paraya satacak. Dolayısıyla direk değil dolaylı olarak sizide etkileyecek.

    Yukarıda yazdığım gibi bir şeye ( bu ne olursa olsun) zam geldiği zaman herkesi etkiler.Ama doğrudan ama dolaylı.