• 10-03-2022, 22:32:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023'ü bekleyin ve bunu görün


    Ya daaaaaaaaaa ekrana 1 rakam haznesi daha ekleyip yanına 3ün gelmesini izleyelim. Bir şey olacağı yok seneye asgari ücret 6k falan olur unuturuz.
    Yakında herkes asgari ücret alacak istisnalar hariç
  • 10-03-2022, 22:38:45
    #11
    Döviz kazanıp TL harcanmadığı sürece her geçen gün daha da zorlaşacak.
  • 10-03-2022, 22:39:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döviz kazanıp TL harcanmadığı sürece her geçen gün daha da zorlaşacak.
    Hocam herşeye dövizden daha fazla zam geliyor

    Döviz kazanirken kazancıda arttırmak gerek
  • 10-03-2022, 22:40:39
    #13
    gaz yagi alamadik siz ne diyorsunuz hocam
  • 10-03-2022, 22:42:00
    #14
    market yoğurdu yerine evde yoğurdunu yap.
    laktosuz süt yerine normal süt al.
    erikli yerine badem su al.
    antep fıstığı yerine yer fıstığı ye.

    ülkemizin üzerinde oynanan büyük oyunlar var yeğannn..