atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Döviz kazanıp TL harcanmadığı sürece her geçen gün daha da zorlaşacak.
Hocam herşeye dövizden daha fazla zam geliyor

Döviz kazanirken kazancıda arttırmak gerek