• 10-03-2022, 16:46:44
    #1
    Merhaba,

    Daha öncede aynı sms gelmişti ama aldırış etmemiştim, "Paracard Bonus'unuz telefon ve e posta ile alısverise kapali oldugundan isleminiz gerceklestirilememistir....." mesajı geliyor Garantiden.

    Biri benim e posta./ telefon numaram ile alisveris yapmaya mı calısıyor bu nedir tam olarak? garantiye ulaşmadan bilgi almak istedim. Çünkü garantiye ulaşmak evereste ulasmaktan daha zor
  • 10-03-2022, 16:48:08
    #2
    Garantiyi ararken sürekli kartım çalındı diyerek bağlanıyorum. Bağlanınca asıl sebebi söylüyorum
    Yoksa bağlanmak imkansız
  • 10-03-2022, 16:48:30
    #3
    Dün bir hesap açtırdım, eposta ile alışverişe açılsın mı demişti hayır demiştim. Muhtemelen eposta adresi ile alışveriş deniyor ama 3d secure oluyor diye biliyorum veya e-posta adresine onay geliyor
  • 10-03-2022, 16:48:42
    #4
    Kanka kartı aylık abonelikle ilgili bir yerde kayıtlı unutmuş olabilirsin