• 09-03-2022, 13:44:54
    #1
    Benzin fiyatları 50-100 tl bandına çıkarsa sizce benzinli arabalar ne olur?
    Türkiye de %90 özel araba kullanamaz
    Benzinli araba satışı da biter
    O zaman şu an benzinli arabayı elden mi çıkarmalı?
  • 09-03-2022, 13:46:58
    #2
    Olmalı.
  • 09-03-2022, 13:47:33
    #3
    Zorunlu olan kullanıp başka yerlerden kısacak , hayat standartları böyle böyle düşecek.
  • 09-03-2022, 13:47:57
    #4
    Olmaz.O zamanda benzinin fiyatı düşer arz/talep meselesi.
  • 09-03-2022, 13:47:58
    #5
    Olması var bir de sürekliliği var.
    Böyle bir durum imkansız neden derseniz şu anda zaten fiyatlardaki astronomik artış bir savaş durumundan kaynaklanıyor.
    savaş bitse tansiyon düşse brent petrol düşüşe geçecektir o zaman da indirimler peşi peşine gelir ama bizde astronomik artış doların artmasından
    da kaynaklanıyor yoksa çoğu ülkede de yakıta zam geliyor.

    ha diyelik o fiyatlara geldi o zaman endişe edeceğiniz konu kişisel arabanız olmamalı meyve sebze lojistiğ olmalı
  • 09-03-2022, 13:48:20
    #6
    Yurtnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzin fiyatları 50-100 tl bandına çıkarsa sizce benzinli arabalar ne olur?
    Türkiye de %90 özel araba kullanamaz
    Benzinli araba satışı da biter
    O zaman şu an benzinli arabayı elden mi çıkarmalı?
    50 lira olsada yollarda araç görürüz sıkıntı yok, benim ülkemin yer altı nekadar zenginse yer üstüde okadar zengin

    (ironi)
  • 09-03-2022, 13:50:11
    #7
    Elekrikliye dönüşecek hepsi 10-15 k masrafla dönüşüm oluyordu. oda artmıştır gerçi.
  • 09-03-2022, 13:50:12
    #8
    Şuan en iyisi sanırım LPG ama yakında ona da zam gelir haftasonu uzun yolda km de 90 ile 95 kuruş yakmisim
  • 09-03-2022, 13:50:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Araca binmek lüks oldu. Bu benzine, mazota güç dayanmaz.