• 07-03-2022, 05:16:17
    #10
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BF 1 oynuyordum.
    Bilgisayarda oyun oynamak için vakit bulamayalı çok oldu valla özendim size
  • 07-03-2022, 05:16:20
    #11
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır kral?
    Dünden önce ki gün beslediğimiz yavru bir kedi vardı, o öldü. 2-3 gündür hüzünlüyüm... Çoğuna göre bu dert mi be deniliyor da; işte biz onu ailenin bir parçası gibi görmüştük. Veterinere gittim ölüsünü almaya, aynı insan bedeni gibi kefenlemişler beyaz bir bezer sarmışlar üstünde de ismimi ve kedimizin ismini (Mandalina) yazmışlar. Çıktım veterinerden arabaya gelene kadar ağlama tuttu beni zaten, eşim filanda harap olduk 2 gündür. Bahçenin arka tarafına gömdüm. Gömerken bile sanki gelecekte oynayacakmışız gibi hissediyordum
  • 07-03-2022, 05:16:39
    #12
    Bale yapan dolar kuruna bakıp şampanyamdan bir yudum daha aldım az önce.
  • 07-03-2022, 05:18:44
    #13
    Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünden önce ki gün beslediğimiz yavru bir kedi vardı, o öldü. 2-3 gündür hüzünlüyüm... Çoğuna göre bu dert mi be deniliyor da; işte biz onu ailenin bir parçası gibi görmüştük. Veterinere gittim ölüsünü almaya, aynı insan bedeni gibi kefenlemişler beyaz bir bezer sarmışlar üstünde de ismimi ve kedimizin ismini (Mandalina) yazmışlar. Çıktım veterinerden arabaya gelene kadar ağlama tuttu beni zaten, eşim filanda harap olduk 2 gündür. Bahçenin arka tarafına gömdüm. Gömerken bile sanki gelecekte oynayacakmışız gibi hissediyordum
    Diyecek bir şey yok hocam. Ağzı var dili yok hayvanlar keşke hepsi yaşasa hiçbir şey olmasa ama mümkün değil. Sıkmayın canınızı eminim son zamanları eğlenceli geçmiştir sayenizde.
  • 07-03-2022, 05:19:59
    #14
    SnnZbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bale yapan dolar kuruna bakıp şampanyamdan bir yudum daha aldım az önce.
    Nolmuş nolmuş 14,10du en son?!?
  • 07-03-2022, 05:23:07
    #15
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nolmuş nolmuş 14,10du en son?!?
    14.27-40 arası oynuyor. Birileri zengin olmuş olabilir. 🙄
  • 07-03-2022, 05:23:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Nörek sen nörüyon 😆
  • 07-03-2022, 05:24:46
    #17
    Gothamın 2. sezonuna başladım herkese tavsiye ederim
  • 07-03-2022, 05:24:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sinusbot scripti için çalışıyoruz.