• 07-03-2022, 05:06:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Herkes neler yapıyor bakalım bu saatte. Ben elimdeki işleri bitirdim yatmaya hazırlanıyorum. Bir yandan da Mustafa İpekçioğlu ile ruhumu dinlendiriyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=ghOPtWYz8rc
  • 07-03-2022, 05:09:56
    #2
    Arayüz çizimine başladım bitecek inşallah Arkada da güzel bir rock playlisti var tabii
  • 07-03-2022, 05:10:30
    #3
    Dertliyim, uyuyamadım...
  • 07-03-2022, 05:11:54
    #4
    Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertliyim, uyuyamadım...
    Hayırdır kral?
  • 07-03-2022, 05:13:17
    #5
    r10 tarihimde ilk defa bu kadar kaldım uyuyamadım ama şimdi; uykum geldi
  • 07-03-2022, 05:14:05
    #6
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 tarihimde ilk defa bu kadar kaldım uyuyamadım ama şimdi; uykum geldi
    Uyku önemli hocam ben 3 saat sonra işe gidicem acil yatmam lazım
  • 07-03-2022, 05:14:31
    #7
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayüz çizimine başladım bitecek inşallah Arkada da güzel bir rock playlisti var tabii
    Allah kolaylık versin dostum
  • 07-03-2022, 05:15:05
    #8
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin dostum
    Sağ olun hocam Allah razı olsun, işiniz rast gelsin
  • 07-03-2022, 05:15:30
    #9
    Danışman
    BF 1 oynuyordum.