eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 tarihimde ilk defa bu kadar kaldım uyuyamadım ama şimdi; uykum geldi
Uyku önemli hocam ben 3 saat sonra işe gidicem acil yatmam lazım