ıhh söyle izah edeyim pandemi falan dostum savaş var anlıyormusun dostum tüm dünyada böyle amerikada son 1 yılda %123 enflasyon var dostum amerikada asgari ücret ile şahin almak için yemeden içmeden 1 yıl çalışman lazım
sadece bizde değil dünyada fiyat artışı var o yüzden hükümete suç bulmayı bırak dostum
Zamlara rağmen hala iktidarı savunanlar
158
●10.418
- 07-03-2022, 03:17:48
- 07-03-2022, 03:34:115. venezuelayı batırmadılar o kendi kendine battı kim yönetirse yönetsin batacaktı seçimlerin başkanların iyisi kötüsü yok zaten her şey olacağına varır hhahahahahahahahahaBilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 08:28:33Şimdi de "hocam ben iktidarı savunmuyorum ama...." kelimesini yazıp iktidarı savunanlar moda oldu.
Hani iktidar kötü de gene de rezil olmayayım ama gizlice iktidarı savunayım zihniyetinde olduklarını düşünüyorum. - 07-03-2022, 08:38:24batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet doğru tesbit, fakat bunu neden yapıyorlar
Herşey apaçık ortada ülke yandımallah çağırıyor - 07-03-2022, 08:40:18Tüm dünyada enflasyon var,hükümet ile alakalı değil diyen trollere hitaben.
Doların sebebide "dış güçler" diye ekleyin bide gülelim.
https://www.youtube.com/watch?v=FVo7KLywjiI
Yine sizinkiler olayı özetliyor zaten.