• 07-03-2022, 03:17:48
    ıhh söyle izah edeyim pandemi falan dostum savaş var anlıyormusun dostum tüm dünyada böyle amerikada son 1 yılda %123 enflasyon var dostum amerikada asgari ücret ile şahin almak için yemeden içmeden 1 yıl çalışman lazım
    sadece bizde değil dünyada fiyat artışı var o yüzden hükümete suç bulmayı bırak dostum
  • 07-03-2022, 03:34:11
    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.kimin neyi savunacağına siz karar veremezsiniz.
    2.zamları getiren iktidar değil ( ya bilginiz yok dünyadan emtialardan yada kötü niyetlisiniz)
    3.yeni hükümet gelse zamlar düşmeyecek.
    4.iktidar yanlısı değilim bende istemiyorum.
    5. venezuelayı batırmadılar o kendi kendine battı kim yönetirse yönetsin batacaktı seçimlerin başkanların iyisi kötüsü yok zaten her şey olacağına varır hhahahahahahahahaha
  • 07-03-2022, 03:51:48
    Gün gelecek o koltuk farklı birine geçtiğinde 20 yıldır yapılanlar tek tek gün yüzüne çıktığında ben o suratları göreceğim.Gerçi ben asla vermemiştim olur fazlada zorlamaya gerek yok.
  • 07-03-2022, 06:48:49
    Sinirden eminim klavyelerini kemiriyorlar bazıları.Cevap veremeyince engellemeler başlamış beni Atıp tutmaya benzemiyor değil mi ? bir cevap verince şak dadanak bakakalıyorsunuz
  • 07-03-2022, 07:00:58
    100tl nin değeri kalmadi
  • 07-03-2022, 07:34:28
    Yurtdışındaki marketlerin sitelerine girip kataloglarını inceliyorum, adamlar fiyatlarda harbi bizi kıskanıyor, hiç biri bizim kadar zam yapamıyor.
  • 07-03-2022, 08:28:33
    Şimdi de "hocam ben iktidarı savunmuyorum ama...." kelimesini yazıp iktidarı savunanlar moda oldu.
    Hani iktidar kötü de gene de rezil olmayayım ama gizlice iktidarı savunayım zihniyetinde olduklarını düşünüyorum.
  • 07-03-2022, 08:38:24
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi de "hocam ben iktidarı savunmuyorum ama...." kelimesini yazıp iktidarı savunanlar moda oldu.
    Hani iktidar kötü de gene de rezil olmayayım ama gizlice iktidarı savunayım zihniyetinde olduklarını düşünüyorum.

    Evet doğru tesbit, fakat bunu neden yapıyorlar
    Herşey apaçık ortada ülke yandımallah çağırıyor
  • 07-03-2022, 08:40:18
    Tüm dünyada enflasyon var,hükümet ile alakalı değil diyen trollere hitaben.
    Doların sebebide "dış güçler" diye ekleyin bide gülelim.


    https://www.youtube.com/watch?v=FVo7KLywjiI


    Yine sizinkiler olayı özetliyor zaten.