Tüm dünyada enflasyon var,hükümet ile alakalı değil diyen trollere hitaben.
Doların sebebide "dış güçler" diye ekleyin bide gülelim.


https://www.youtube.com/watch?v=FVo7KLywjiI


Yine sizinkiler olayı özetliyor zaten.