Geceye bir şarkı bırakıyorum...İyi Sabahlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geceye bir şarkı bırakıyorum...İyi Sabahlar
0
●
62
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geceye bir şarkı bırakıyorum...İyi Sabahlar
04-03-2022, 04:18:09
#1
Misafir
Aşağıdaki şarkıyı Nigar Muharremden dinledim uzunca zaman, sonra Orjinalini buldum ve bayıldım.! Herşeyin orjinali iyimiş bunu anladım
https://www.youtube.com/watch?v=we3MzBjigwU&t=0s
FikirDanismani
ve
Sistemguvencesi
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler