• 02-03-2022, 21:20:53
    #1
    Selam dostlar 24 yaşındayım 14 yaşından bu yana aktif olarak para kazanıyorum. Eskiden asgari ücret kazanıp yazın 2-3 ay egeden gelmediğimi hatırlıyorum (16 yaşındaydım.) Şimdi asgari ücretle geçinmeyi bırak daha fazlasını kazansanda geçinemiyorsun ne yapacağız fakir olmaya mı alışmalıyız ?
  • 02-03-2022, 21:22:56
    #2
    kendi paramızla, rezil olmaya devam
  • 02-03-2022, 21:23:14
    #3
    Hocam selamlar. Sorunuza cevap niteliğinde soru sormam umarım kaba kaçmaz. Zaten fakir olmaya alışmadık mı acaba?
  • 02-03-2022, 21:23:16
    #4
    Türkiyenin fakir bir ülke olduğunu kabullenmekle başlayabilirsin
  • 02-03-2022, 21:23:19
    #5
    Alışmadık mı?
    • burakeo97
    burakeo97 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-03-2022, 21:23:26
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    ben alıştım hocam siz daha alışamadınız mı boluda şu mevsimde doğalgaz açmıyorum sürekli makarna yiyorum ona rağmen 3-4k yetmiyor.
  • 02-03-2022, 21:23:49
    #7
    Ömer Hayyamın Celladına aşık olmuşsa bir millet şiiri var hocam, tavsiye ederim bir okuyun
    • Tec
    • Atacbala
    • Nedd
    Tec, Atacbala ve bunu beÄŸendi.
    5 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-03-2022, 21:25:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam en az şu şartlarda 15k kazanman gerek adam akıllı bir yaşam için tek kişi
  • 02-03-2022, 21:25:40
    #9
    telefonunu çıkar, şükret? cahiller ortadan kalkmadıkça biz fakirleşmeye onlar sarayda yaşamaya devam edecekler