Selam dostlar 24 yaşındayım 14 yaşından bu yana aktif olarak para kazanıyorum. Eskiden asgari ücret kazanıp yazın 2-3 ay egeden gelmediğimi hatırlıyorum (16 yaşındaydım.) Şimdi asgari ücretle geçinmeyi bırak daha fazlasını kazansanda geçinemiyorsun ne yapacağız fakir olmaya mı alışmalıyız ?