Ne olacak ? Fakir olmaya mı alışacağız ??
13
●472
- 02-03-2022, 21:20:53Selam dostlar 24 yaşındayım 14 yaşından bu yana aktif olarak para kazanıyorum. Eskiden asgari ücret kazanıp yazın 2-3 ay egeden gelmediğimi hatırlıyorum (16 yaşındaydım.) Şimdi asgari ücretle geçinmeyi bırak daha fazlasını kazansanda geçinemiyorsun ne yapacağız fakir olmaya mı alışmalıyız ?
- 02-03-2022, 21:23:16Türkiyenin fakir bir ülke olduğunu kabullenmekle başlayabilirsin
- 02-03-2022, 21:23:26ben alıştım hocam siz daha alışamadınız mı
boluda şu mevsimde doğalgaz açmıyorum sürekli makarna yiyorum ona rağmen 3-4k yetmiyor.

boluda şu mevsimde doğalgaz açmıyorum sürekli makarna yiyorum ona rağmen 3-4k yetmiyor.