• 03-03-2022, 00:20:52
    #19
    ben devlettin yerind eolsam böyle indirimleri açıklamam daha çok sinir bozuyor insanda
  • 03-03-2022, 09:20:14
    #20
    Belirtilen miktardaki zam geldi 3 Mart itibariyle
  • 03-03-2022, 20:46:30
    #21
    Alıntı
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şey olmuş..
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyanın herşeyi yedik bitirdik hocam normal bence
    Chiang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şey ne diyeceğimi bilemedim ama o şeyle alakalı varya şey
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sonumuzu hayır etsin. 3 Dünya savaşı çıktı bu rusya savaşı ateşkese bağlanmazsa çok daha kötü günler gelecek. Sadece TR değil avrupa'da 1 haftadır doğalgaz zamları yapıldığı söyleniyor.
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desene araba fıyatları artıcak
    OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çok da şeyimde değil, hep 50 liralık şey yapıyorum ben(!)
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam geldikle trafik azalıyor. Tek iyi etkisi bu. Ama artık gırtlağıda geçti ve hedef 25 diye konuşanları duydum. Allah sonumuzu hayır etsin nefes alamayacak hale geldik
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meseleleri mesele etmezseniz mesele kalmaz
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misli misli hak edenler var halen daha ders almıyorlar. En sevmediğim insan tipi ülkenin hali, insanları hali ortadayken görmezden gelip inkar etmeye çalışan tiplerdir. O siyasetin yanında gezip dolaşan kişiler de öbür tarafta yanmayı hak ediyor, onlar da insanların haklarına giriyor ortak oluyor.
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin zamına koymuşlar...
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeyin şey edeceğini biz şeylerden çoook önce şey etmiştik. 🤗
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık şey etmiyorum.
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep 50 liralık alanlar layk atsın sayımızı bilelim
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 liralık şey alıyorum...
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o eskidendi şimdi 50ye hava veriyolar sadece
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben devlettin yerind eolsam böyle indirimleri açıklamam daha çok sinir bozuyor insanda
    mrtony97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtilen miktardaki zam geldi 3 Mart itibariyle


    Bugün yine şey gelmiş..
  • 03-03-2022, 20:47:38
    #22
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/SIZE][/FONT][/COLOR]

    Bugün yine şey gelmiş..
    Öyle bir alıştılar ki, şeysiz yapamıyoruz. )
  • 03-03-2022, 20:52:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/SIZE][/FONT][/COLOR]

    Bugün yine şey gelmiş..
    Hocam bizim şeyimiz mi boşver ya
  • 03-03-2022, 22:36:17
    #24
    Yine ortalığı şey etmişsiniz ...
  • 04-03-2022, 14:39:15
    #25
    Valla gırtlağa kadar borcum var. Boy 1.92 hesabını siz yapın
  • 04-03-2022, 17:37:58
    #26
    Hafta sonu yine şey olacakmış
  • 04-03-2022, 17:56:38
    #27
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonu yine şey olacakmış

    Hahahah konuyu her gün güncelleyeceğim heralde benzine 69 motorine 84 krş zam gelmiş.