• 02-03-2022, 15:37:40
    #10
    Misli misli hak edenler var halen daha ders almıyorlar. En sevmediğim insan tipi ülkenin hali, insanları hali ortadayken görmezden gelip inkar etmeye çalışan tiplerdir. O siyasetin yanında gezip dolaşan kişiler de öbür tarafta yanmayı hak ediyor, onlar da insanların haklarına giriyor ortak oluyor.
  • 02-03-2022, 15:40:38
    #11
    Hepimizin zamına koymuşlar...
  • 02-03-2022, 15:54:52
    #12
    Şeyin şey edeceğini biz şeylerden çoook önce şey etmiştik. 🤗
  • 02-03-2022, 16:05:17
    #13
    Daha ne kadar şey olacak acaba ))
  • 02-03-2022, 16:10:46
    #14
    Artık şey etmiyorum.
  • 02-03-2022, 16:11:35
    #15
    hep 50 liralık alanlar layk atsın sayımızı bilelim
  • 02-03-2022, 16:16:15
    #16
    Ben hep 50 liralık şey alıyorum...
  • 02-03-2022, 20:30:29
    #17
    Zam kesinleşmiş arkadaşlar Benzine 0.88, motorine 1.51
  • 02-03-2022, 20:38:29
    #18
    OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çok da şeyimde değil, hep 50 liralık şey yapıyorum ben(!)
    o eskidendi şimdi 50ye hava veriyolar sadece