• 01-03-2022, 23:55:19
    #46
    Konfor, işçilik, can sağlığı ve cebinizin sağlığı için Megane.
  • 02-03-2022, 00:25:18
    #47
    Hayatımda yapmayacağım hatalardan bir tanesi tekrar dizel bir araba almak hocam.

    İşçilik ve parça maliyetleri çok yüksek arabaların yapısı karmaşık ve motor vuruntulu çalıştığı için parça yorulma süreleri daha düşük. Bu yüzden farklı farklı bir çok sorunlar yaşayabiliyosunuz.

    İkinci yapmayacağım bir hata ise 100-130 bin km arasında otomatik bir araba almak diyebilirim. Parça ömürleri bir çok otomatik arabada bu civarlarda dolmaktadır. Tam ağır bakım zamanları araçların. İlla otomatik araç olsun diye bir takıntınız yok ise megan alın hocam.
  • 02-03-2022, 00:40:33
    #48
    GktgOlmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda yapmayacağım hatalardan bir tanesi tekrar dizel bir araba almak hocam.

    İşçilik ve parça maliyetleri çok yüksek arabaların yapısı karmaşık ve motor vuruntulu çalıştığı için parça yorulma süreleri daha düşük. Bu yüzden farklı farklı bir çok sorunlar yaşayabiliyosunuz.

    İkinci yapmayacağım bir hata ise 100-130 bin km arasında otomatik bir araba almak diyebilirim. Parça ömürleri bir çok otomatik arabada bu civarlarda dolmaktadır. Tam ağır bakım zamanları araçların. İlla otomatik araç olsun diye bir takıntınız yok ise megan alın hocam.
    İlla otomatik olsun diye takıntımız yok hocam evet.

    Beni düşündüren nokta Megan da 90hp olması ve Torku 220nm olması.

    Bunlar çekişte problem çıkarır mı ki?

    Yoksa estetik olarak mükemmel duruyor Megane
  • 02-03-2022, 00:46:20
    #49
    Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla otomatik olsun diye takıntımız yok hocam evet.

    Beni düşündüren nokta Megan da 90hp olması ve Torku 220nm olması.

    Bunlar çekişte problem çıkarır mı ki?

    Yoksa estetik olarak mükemmel duruyor Megane
    Bunların daha eski kasası 1.2 clio olan modeller problemliydi biraz ama artık zaten dünya 90hp ufak motor büyük turbo üzerine evriliyor hocam bir problem yaşayacağınızı sanmam.
    220nm tork fena değil bugün Mercedes CLA200 bile 250 nm tork üretiyor. 200 nm altı olmadığı sürece yeterlidir. Şehir içi kullanımlarda ve ara hızlanmada bir problem yaşamazsınız.

    Tek problem yaşayacağınız yer otobanda düzenli olarak 160 170 civarlaında gitmek isterseniz yakıt çok fazla yakar çünkü turbo o noktada yakıtı sömürür ve araba çok zorlanıyor gibi hissedersiniz. Arabayı gündelik kullanım için alayım bineyim diyorsanız bir problem yok ama bu araçtan çok mükemmel bir spor araba perfomansı da beklememek lazım aslında biraz her şey beklenti ile ilgili
  • 02-03-2022, 00:54:24
    #50
    GktgOlmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların daha eski kasası 1.2 clio olan modeller problemliydi biraz ama artık zaten dünya 90hp ufak motor büyük turbo üzerine evriliyor hocam bir problem yaşayacağınızı sanmam.
    220nm tork fena değil bugün Mercedes CLA200 bile 250 nm tork üretiyor. 200 nm altı olmadığı sürece yeterlidir. Şehir içi kullanımlarda ve ara hızlanmada bir problem yaşamazsınız.

    Tek problem yaşayacağınız yer otobanda düzenli olarak 160 170 civarlaında gitmek isterseniz yakıt çok fazla yakar çünkü turbo o noktada yakıtı sömürür ve araba çok zorlanıyor gibi hissedersiniz. Arabayı gündelik kullanım için alayım bineyim diyorsanız bir problem yok ama bu araçtan çok mükemmel bir spor araba perfomansı da beklememek lazım aslında biraz her şey beklenti ile ilgili
    Anladım hocam, teşekkür ederim.

    Gündelik şehiriçi kullanım olacak sürekli. Biraz konfor da arıyoruz aslında.

    Bunlara yazılım atılıp, beygir ve tork güçlendirme oluyormuş sanırım.

    Böyle bir şey yaptırmak zararlı mı sizce?
  • 02-03-2022, 01:09:16
    #51
    Üyeliği durduruldu
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...03813180/detay
    buna bakabilirsin hocam. En azından otomatik ve çelik jant mevcut, güzel artılar bunlar.
  • 02-03-2022, 01:26:04
    #52
    Bu rakamlar nedir ya
    • Mukavvim
    Mukavvim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2022, 02:06:06
    #53
    tabiki megane, soru olarak düşünmüyorum bile bunu.az yakar çok kaçar gözün kapalı alabilirsin.bu tür lafları sevmem ama 3-5 daha koyup otomatik alabilirseniz daha iyi olabilir
  • 02-03-2022, 04:59:24
    #54
    megan + yazılımla %30+ performans artışı ve %15+ yakıt tasarrufu bence hocam
    yokuşta çok rahat edersiniz yazılım 1250 lira falan