Hayatımda yapmayacağım hatalardan bir tanesi tekrar dizel bir araba almak hocam.
İşçilik ve parça maliyetleri çok yüksek arabaların yapısı karmaşık ve motor vuruntulu çalıştığı için parça yorulma süreleri daha düşük. Bu yüzden farklı farklı bir çok sorunlar yaşayabiliyosunuz.
İkinci yapmayacağım bir hata ise 100-130 bin km arasında otomatik bir araba almak diyebilirim. Parça ömürleri bir çok otomatik arabada bu civarlarda dolmaktadır. Tam ağır bakım zamanları araçların. İlla otomatik araç olsun diye bir takıntınız yok ise megan alın hocam.
İlla otomatik olsun diye takıntımız yok hocam evet.
Beni düşündüren nokta Megan da 90hp olması ve Torku 220nm olması.
Bunlar çekişte problem çıkarır mı ki?
Yoksa estetik olarak mükemmel duruyor Megane