Megan diyenler araçtan anlamıyor sanırım.
Hyundai artıları: Motor hacmi, Gücü, Yılı, 1.6 ve en önemlisi Otomatik olması. Malzeme kalitesi olarak Joy paket Renault tamamen döküntü. Hyundai kat kat iyi.
Megane artıları: Hyundai biraz hantal kalabilir ancak ben çok kafaya takmam.
İki Araba arasında kaldım, yardım ve tavsiye..
74
●3.874
- 01-03-2022, 20:33:59
- 01-03-2022, 20:35:32O miktarı hyundai ve renoya vermemenizi tavsiye ederim. 1 Yıl renault kullandım 2017 model. Eşimde de hyundai i20 var 2019 model. Her ikisinde de malzeme kalitesi çok kötü maalesef. Ford, seat, volkswagen, honda tavsiye ederim. Piyasadaki en kalitesiz araçlar olarak bakıyorum bu modellere açıkçası. Taksiler ve şirketler kullanıyor.
- 01-03-2022, 20:36:07Megane daha iyi ama Joy paket olması üzdü joy paket gerçekten sinir bozucu bu paraya biraz daha koyabilirsen honda civic fb7 tavsiyemdir tıkla illa megane dersen 1.3 Tce 140PS daha iyi kaçıyor.
honda civic fb7 kullanmaktayım merak ettiğin varsa yazarsın hocam - 01-03-2022, 20:46:16Ben Accent kullanmadım ama samimi bir arkadaşım kullandı çok memnun değildik, Megan kullandım gayet iyidir. Şuanda 2017 clio 4 kullanıcısıyım çok daha memnunum.Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle