O miktarı hyundai ve renoya vermemenizi tavsiye ederim. 1 Yıl renault kullandım 2017 model. Eşimde de hyundai i20 var 2019 model. Her ikisinde de malzeme kalitesi çok kötü maalesef. Ford, seat, volkswagen, honda tavsiye ederim. Piyasadaki en kalitesiz araçlar olarak bakıyorum bu modellere açıkçası. Taksiler ve şirketler kullanıyor.