Serbest sektör, madem aldığın fiyat veya üslup hoşuna gitmiyor otur kendin yap kendin yapamıyorsan -ki kendi yapabilse 2. şahısa gelmez- aldığın fiyata saygı duy ne kadar pahalı olursa olsun, bazı arkadaşlar detayı sormuş ama her ne kadar etken bir durum olsada herkes dilediği fiyatı verebilir.
30-40 bin ₺lik hizmetler için teklif hazırlıyoruz, baştan sona detaylı dosya bazen 2şer kere revize ediyoruz ama adam kolay gelsin dediğinde hazırlattın o kadar diyip sayıp sövmüyoruz 😄
Serbest sektör, madem aldığın fiyat veya üslup hoşuna gitmiyor otur kendin yap kendin yapamıyorsan -ki kendi yapabilse 2. şahısa gelmez- aldığın fiyata saygı duy ne kadar pahalı olursa olsun, bazı arkadaşlar detayı sormuş ama her ne kadar etken bir durum olsada herkes dilediği fiyatı verebilir.
30-40 bin ₺lik hizmetler için teklif hazırlıyoruz, baştan sona detaylı dosya bazen 2şer kere revize ediyoruz ama adam kolay gelsin dediğinde hazırlattın o kadar diyip sayıp sövmüyoruz 😄
Instagram hizmeti veriyorum hocam silenen hesap için başvurdu asıl mesele fiyat değil ki hocam tamam uygun gelmemiş olabilir ama gelip bana madde mi kullandın diyemez bence haksız mıyım hocam
Yanı bu adam bu kadar tepkiyi nıye verdi çözmeye çalışıyorum.O yüzden dosrum kardeşim.
Sayfanın içinde gizli btc hesabı filan yoksa bence de fazla. Serbest piyasa diye diye 10 liralık arabayı 50 lira yaptılar. Biz bu zihniyetle bir adım ilerleyemeyiz. Kim tuttuğunu koparırsa artık iş ona dönüyor.