Pr çalışması yapıyor sürekli konu açıyor İlk aklıma gelenler biriydi 😁😁
Bizim PR a ihtiyacımız yok hocam, yanlış anlaşılmışızdır (:
PR demıyelım de yararlı olmak insanlarla iletişim kurmak adına çalışıyor diyelim benim görüşüm bu yönde

Kendisinden hizmette aldım hizmet süresi kadar telde havadan sudan konuşan derdini dinleyen biri gecenin 3'üne kadar
Bizim PR'ımız eşimiz dostumuz. Eşimize dostumuza derdi olana elimizden geldiğince forum çatısı altında yardımcı olmak. Sonucu da böyle güzel dostluklar.
Mesela PR çalışması yapıp

gerçek hayatta oturup sohbet ettiğim, değerli birisin sende Serhatcım

Tekirdaga yerleşince görüşüp yanyana sohbet edemez olduk.
Ortalama şu Forumda,
forum dostlugunu gerçek hayata taşıdıgımen az 500 den fazla oturup yemek yediğim, çay içtiğim mangal partileri düzenlediğimiz
dostum var. Telefon rehberim de en az 2000 forumdan sohbet ettiğim dostum var. Yani PR çalışma çok lakayt olmuş. (:
Bunu bunca sohbet ettiğim
gece intihar edecek olan kaç kişiyle konuştugumu bile bilmeyenler lakayt lakyt konuşur...
Ayrıca Elazığ depreminde
ELAZIĞ'a kendi yardım tırlarımla yardım götürdügümde de sohbet etmiştim seninle
@moncen; ben seni dostça sohbet ettiğimi düşünürken biraz ağır olmadımı PR çalışması demek? Neyse (: